Zo werken we

Succesvol online

Succesvol online

Het is onze ambitie organisaties te helpen om op een effectieve manier online hun doelgroep te bereiken. We geloven daarbij in een goede synergie tussen de verschillende kanalen waarmee je als organisatie of merk je content verspreid: de website in combinatie met e-mail nieuwsbrief, social media én online magazines.

Website ontwikkeling

We doen dit al sinds het internet de wereld veroverde. We helpen organisaties hun doelgroepen te bereiken en een duurzame band met hen te smeden. We zorgen ervoor dat systemen op een zinvolle manier worden gekoppeld. Zodat je online optimaal communiceert op basis van de juiste data.

Meer over websites ontwikkelen

Digitale magazines

Wij zijn ervan overtuigd dat een online magazine, in samenhang met je website en social media, onontbeerlijk is om je doelgroep inhoudelijk aan je te binden. Om dit binnen het bereik van iedere organisatie te brengen, heeft Fullmoon Magzmaker ontwikkeld: een CMS om online publicaties te creëren, voor tablet en pc, gebaseerd op HTML5.

Meer over digitale magazines maken

User centered design

Een goede website koppelt de behoeften van de gebruikers aan de doelen van de organisatie. Wij geloven sterk in user centered design. In een workshop verzamelen we informatie over de kennis, ervaringen, taken en verwachtingen van de bezoeker en leggen daarmee de basis voor het ontwerpproces.

Meer over user centered design

Optimalisatie

We helpen je de effectiviteit van je website te vergroten. We bouwen toegankelijk (drempelvrij), en optimaliseren voor zoekmachines (SEO). En meten is weten. Dus voeren we gebruiksonderzoeken uit.

Meer over online optimalisatie

Meer weten over succesvol online communicatie?
Neem contact op

E-mail nieuwsbrief

emailEen van de krachtigste middelen om het contact met jouw doelgroep te onderhouden en hen naar je website of online magazine te laten terugkeren is een e-mail nieuwsbrief.

Door de juiste mix van online communicatiemiddelen creëer je het ideale platform om je doelgroep online aan je te binden.

Social media

social mediaInternetcommunicatie beperkt zich niet langer tot de eigen website. Ook jouw klanten brengen een steeds groter deel van hun internettijd door op sociale netwerken (social media) als Facebook, LinkedIn, Twitter en YouTube. Daar worden interesses en informatie gedeeld met gelijkgestemden. Hoe zorg je er nu voor dat je betrokken wordt in dat gesprek? We adviseren je hier graag in.

Lees meer