.
Logo Fullmoon 3 maart 2014
 

In dit nummer: Movies that Matter website responsive | Enquête online leesgedrag | PW De Gids Vakbase | Een podiumplaats voor periodieke publicaties | 'Bevrijdingsfestivals' vernieuwd | Nieuwe medewerkers: Jef Nollet & Kimberley van der Weerden

  Movies that Matter website responsive  
 
Movies that matter responsive

Movies that Matter (MTM) heeft er voor gekozen haar website te optimaliseren voor mobiele devices (telefoons en tablets). In een workshop met MTM is bekeken wat voor de verschillende paginatypen van de website de optimale presentatie op de verschillende mobiele devices is. De responsive website past zich daarop nu automatisch aan. 

> Lees meer
 
 
  Enquête online leesgedrag  
 
Ja, ik doe mee!

Online lezen, we doen het allemaal en steeds meer. Maar hoe lezen we online en wat is de ervaring die we daarbij hebben? Bent u ook benieuwd naar de uitkomsten? Doe dan mee met onze enquête en ontvang het rapport met de resultaten. Uiteraard gebruiken we deze ook om Magzmaker, Fullmoon's CMS voor online magazines, te optimaliseren.

> Lees meer
 
 
  PW De Gids Vakbase helpt HR professionals aan het juiste antwoord  
 
PW De Gids Vakbase

Fullmoon helpt B+ B Vakmedianet bij het ontwikkelen van PW De Gids Vakbase tot de leidende online informatiebron voor HR professionals. Fullmoon verzorgt voor dit zeer interessante project het ontwerp, de realisatie van de website in WordPress, inclusief de koppeling aan de Google Search Appliance.

> Lees meer
 
 
  Een podiumplaats voor periodieke publicaties  
 
Herman en Kimberley op Frankwatching

Herman en Kimberley vertellen op Frankwatching in het artikel "Online magazines verdienen een podiumplaats binnen je online communicatie" waarom periodieke publicaties als online magazines een uitgelezen instrument zijn om regelmatig in contact te blijven met je doelgroep en ze niet alleen te informeren maar ook te inspireren.

> Lees meer
 
 
  'Bevrijdingsfestivals' vernieuwd: wat doe jij op 5 mei?  
 
bevrijdingsfestivals

www.bevrijdingsfestivals.nl is compleet vernieuwd. Leidend daarbij waren de aandachtspunten die uit een workshop met het Nationaal comité 4 en 5 mei naar voren zijn gekomen: de primaire doelgroep wordt gevormd door jongeren tussen de 15 en de 25 jaar, video is een belangrijk communicatiemiddel en het leidende thema is ‘Wat doe jij op 5 mei?’ Iedereen die betrokken is bij de bevrijdingsfestivals kan hier zijn en haar zegje over doen: van de T-shirt ontwerper tot ambassadeur tot festivalbezoeker tot vrijwilliger tot thuisblijver.

> Lees meer
 
 
  Nieuwe medewerker: Jef Nollet  
 
Jef Nollet

Jef Nollet richt zich bij Fullmoon volledig op het creëren van online magazines met Magzmaker. De afgelopen maanden heeft hij de vele functionaliteiten getest en al ruim 15 online magazines gemaakt voor diverse klanten. Dat levert weer volop ideeën op voor nieuwe functies en andere uitbreidingen van Fullmoon's online magazine CMS.

> Lees meer
 
 
  Nieuwe medewerker: Kimberly van der Weerden  
 
Kimberly van Weerden

Nog één laatste opdracht en dan heeft Kimberley haar diploma Reclame, Marketing en Communicatie gehaald. De plannen van Fullmoon op het gebied van online publicaties en de stappen die daarvoor gezet moeten worden prikkelen haar creativiteit en sluiten precies aan bij haar studie. Het komende halfjaar ondersteunt zij ons bij de marketingcommunicatie rondom Magzmaker en Fullmoon. Hoe kunnen deze twee merken elkaar optimaal versterken? 

> Lees meer
 
 
Fullmoon Simply Interactive | Kostverlorenstraat 19B | 1052 GT Amsterdam | Tel: 020-5210052
mail@fullmoon.nl | www.fullmoon.nl
Wilt u deze nieuwsbrief niet meer ontvangen, klik dan hier om u af te melden.