|
|
In deze nieuwsbrief: Rotary Nederland kiest voor Magzmaker | Online communicatiemix centraal op Fullmoon.nl | "Wat doe jij" centraal op website Bevrijdingsfestivals | Praktijkcollege Digitale Magazines | Gezocht stagiair Marketing en communicatie |
|
|
|
|
Ook Rotary Nederland kiest voor Magzmaker |
|
|
|
Rotary Nederland wil een aantal maal per jaar een inspirerend online magazine publiceren en heeft daarbij gekozen voor Magzmaker. Binnen het nieuwe mediaplan voor Rotary Nederland zullen de E-zines naast het gedrukte magazine bestaan – al dan niet in aangepaste vorm. In samenwerking met de redactie van Rotary Magazine en bureau [De Redactie] produceert Fullmoon templates voor de verschillende rubrieken van het magazine: cover, inhoudsopgave, interviews, columns, poll, fotorapportages, nieuwspagina’s, etc.
|
|
|
|
|
|
|
Online mediamix centraal op nieuwe website Fullmoon |
|
|
|
Op de vernieuwde website van Fullmoon laten we zien hoe we organisaties helpen om online succesvol te zijn.
We geloven sterk in de synergie tussen de verschillende online kanalen: de website in combinatie met e-mailnieuwsbrief, social media én digitale magazines.
We helpen organisaties en merken om deze kanalen te creëren en zo te combineren dat ze optimaal hun doelgroep bereiken en binden. Bekijk hier onze nieuwe site.
|
|
|
|
|
|
|
"Wat doe jij?" centraal op website Bevrijdingsfestivals |
|
|
|
Sinds 1994 heeft iedere provincie een Bevrijdingsfestival. Die festivals zijn alle herkenbaar door eenzelfde branding. Deze branding is ook doorgevoerd op de website. Uitgangspunten voor het concept van de site zijn samen met het Nationaal Comité 4 en 5 mei bepaald in een workshop. De primaire doelgroep wordt gevormd door jongeren tussen de 15 en de 25 jaar en ‘Wat doe jij op 5 mei?’ is het thema. Ook is de site responsive gemaakt: de content past zich automatisch aan aan het platform waarop de website wordt bekeken.
> Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Praktijkcollege Digitale Magazines voor NUV Academy |
|
|
|
Enkele weken geleden gaf Fullmoon's Herman van Oorschot een goed bezocht praktijkcollege voor de NUV (Nederlands Uitgevers Verbond) Academy. Ruim 50 belangstellenden kregen een actueel overzicht van ontwikkelingen die van invloed zijn op digitaal lezen en digitaal publiceren. Ook presenteerden we de resultaten van eigen onderzoek naar de leeservaringen met digitale media.
> Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Gezocht stagiair Marketing en communicatie |
|
|
|
Ben jij ambitieus en wil je je graag ontwikkelen op het gebied van marketing & communicatie? Of ken jij iemand met deze kenmerken? Fullmoon is op zoek naar een fulltime stagiaire marketing en communicatie die affiniteit heeft met het internet en de mogelijkheden ervan optimaal kan benutten.
> Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Fullmoon Simply Interactive | Kostverlorenstraat 19B | 1052 GT Amsterdam | Tel: 020-5210052 mail@fullmoon.nl | www.fullmoon.nl
|
Wilt u deze nieuwsbrief niet meer ontvangen, klik dan hier om u af te melden. |
|
|