.
Logo Fullmoon 5 november 2012
 

In dit nummer: Lessen uit gebruiksonderzoek | App design | Fullmoon als SharePoint implementatie partner | Lancering nieuwe website

  Lessen uit gebruiksonderzoek (usability testen)  
 
lamp

Doelstelling van gebruiksonderzoek is het achterhalen van de knelpunten in het gebruik van de website. Door deze drempels weg te nemen of te verminderen, zal de website beter aansluiten op wensen en behoeften van de gebruikers. Een gebruiksonderzoek levert bijna altijd een aantal quick wins op die snel de effectiviteit van de website verbeteren.

We voeren bij Fullmoon met grote regelmaat gebruiksonderzoeken uit. Naast specifieke resultaten heeft dit ook een aantal algemene aandachtspunten opgeleverd.

> Lees meer
 
 
  App design  
 
apps

Wie wel eens met de trein reist of deze zomer op een camping heeft vertoefd zal het niet ontgaan zijn: het gebruik van smartphones en tablets is mainstream geworden. Wil je mee blijven doen, dan kun je er niet meer omheen om ook aandacht te besteden aan online communicatie via mobiele apparaten. Een website die geschikt is voor mobiele devices en op alle verschillende formaten goed wordt getoond is simpelweg een must.

> Lees meer
 
 
  Fullmoon als partner in SharePoint implementaties  
 
samenwerken

Het SharePoint-platform biedt organisaties een solide basis voor kennisdeling en online samenwerking. Cruciaal blijft het om bij de implementatie de doelgroep (user centered design) en de bedrijfsdoelstellingen centraal te stellen en je niet te verliezen in de mogelijkheden van de techniek. Dit wordt nog al eens vergeten, waarna de organisatie veel geïnvesteerd heeft in een platform dat niet of nauwelijks door de werknemers wordt gebruikt. 

> Lees meer
 
 
  De lancering van onze nieuwe website  
 
lancering nieuwe website

Sinds begin 2012 voeren we als Fullmoon het motto Simply Interactive. Omdat we geloven in eenvoud, in elegante oplossingen en in communicatie. Ter gelegenheid van de lancering van onze nieuwe website blikken we terug en komen we uit op vier leidende principes voor succesvolle online communicatie.

> Lees meer
 
 
Fullmoon Simply Interactive | Kostverlorenstraat 19B | 1052 GT Amsterdam | Tel: 020-5210052
mail@fullmoon.nl | www.fullmoon.nl
Wilt u deze nieuwsbrief niet meer ontvangen, klik dan hier om u af te melden.