|
|
In dit nummer: Lessen uit gebruiksonderzoek | App design | Fullmoon als SharePoint implementatie partner | Lancering nieuwe website
|
|
|
|
Lessen uit gebruiksonderzoek (usability testen) |
|
|
|
Doelstelling van gebruiksonderzoek is het achterhalen van de knelpunten in het gebruik van de website. Door deze drempels weg te nemen of te verminderen, zal de website beter aansluiten op wensen en behoeften van de gebruikers. Een gebruiksonderzoek levert bijna altijd een aantal quick wins op die snel de effectiviteit van de website verbeteren.
We voeren bij Fullmoon met grote regelmaat gebruiksonderzoeken uit. Naast specifieke resultaten heeft dit ook een aantal algemene aandachtspunten opgeleverd.
> Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
App design |
|
|
|
Wie wel eens met de trein reist of deze zomer op een camping heeft vertoefd zal het niet ontgaan zijn: het gebruik van smartphones en tablets is mainstream geworden. Wil je mee blijven doen, dan kun je er niet meer omheen om ook aandacht te besteden aan online communicatie via mobiele apparaten. Een website die geschikt is voor mobiele devices en op alle verschillende formaten goed wordt getoond is simpelweg een must.
> Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Fullmoon als partner in SharePoint implementaties |
|
|
|
Het SharePoint-platform biedt organisaties een solide basis voor kennisdeling en online samenwerking. Cruciaal blijft het om bij de implementatie de doelgroep (user centered design) en de bedrijfsdoelstellingen centraal te stellen en je niet te verliezen in de mogelijkheden van de techniek. Dit wordt nog al eens vergeten, waarna de organisatie veel geïnvesteerd heeft in een platform dat niet of nauwelijks door de werknemers wordt gebruikt.
> Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
De lancering van onze nieuwe website |
|
|
|
Sinds begin 2012 voeren we als Fullmoon het motto Simply Interactive. Omdat we geloven in eenvoud, in elegante oplossingen en in communicatie. Ter gelegenheid van de lancering van onze nieuwe website blikken we terug en komen we uit op vier leidende principes voor succesvolle online communicatie.
> Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Fullmoon Simply Interactive | Kostverlorenstraat 19B | 1052 GT Amsterdam | Tel: 020-5210052 mail@fullmoon.nl | www.fullmoon.nl
|
Wilt u deze nieuwsbrief niet meer ontvangen, klik dan hier om u af te melden. |
|
|