Smart&Able

Januari 2014

Een nieuwe naam, een andere aanpak, een frisse site

De klant

2014 start goed, want een nieuw communicatie en lobby adviesbureau met sterk DNA is gestart. Smart&Able, communicatie en lobby, is ontstaan uit Marlot communicatie en Elias communicatie. Bart Jochems en Selma Penseel hebben de dagelijkse leiding over het bureau. Een nieuwe naam die staat voor een andere aanpak; strategisch meedenken en pragmatisch doen.

De vraag

Smart&Able vroeg Fullmoon Simply Interactive in haar nieuwe website deze andere aanpak helder en duidelijk te communiceren. Niet alleen meedenken, ook meedoen; 'Smart&Able.'

De oplossing

Centraal staan de verschillende expertisegebieden van Smart&Able. Op de homepage gepresenteerd in een zogenaamde fotorotator met een doorklik naar achterliggende landingspagina's per expertisegebied.
Iedere expertise wordt vervolgens apart belicht met doorlinks naar de teamleden en cases. Informatie in samenhang. Expertises, teamleden, klanten/projecten en nieuws zullen, waar relevant, onderling worden gekoppeld.

De website van Smart & Able is gerealiseerd in het CMS Xsite.

deel

Een website, app, magazine, advies of workshop?
Vrijblijvende offerte?